Βωλάξ, Τήνος. Τόπος όμορφος και ζωντανός. Χωριό αγαπημένο. Μέρος που θέλουμε να προστατέψουμε και να αναδείξουμε πιο πολύ από ποτέ! Εκτιμούμε όλα όσα μας προσφέρει μέσα απ' την ιστορία και την κουλτούρα του, μέσα από την αξεπέραστη φύση και τις αξίες των ανθρώπων του...
Ακολουθήστε μας!

O Grant Wallace γεννήθηκε στις 10 Φεβρουαρίου το 1867, στο Xόπκινς του Μιζούρι. O δικαστής πατέρας του τον βοήθησε οικονομικά ώστε να σπουδάσει στο Western College του Shenandoah της Αϊόβας (1889), ενώ έκανε μαθήματα τέχνης στο Art Students League της Νέας Υόρκης. Σήμερα, το American Visionary Art Museum θεωρεί το έργο του Wallace συναρπαστικό, προάγγελο της τέχνης του Paul Laffoley.

O Wallace  εργάστηκε ως εικονογράφος και ρεπόρτερ για την εφημερίδα The San Francisco Examiner, συντάκτης στην San Francisco Chronicle και πολεμικός ανταποκριτής για την Evening Bullet, στην Ιαπωνία και την Κίνα. Έγραψε αρκετά διηγήματα και δύο κινηματογραφικά σενάρια στα πρώτα βήματα του κινηματογράφου: A Blowout at Santa Banana (μικρού μήκους, 1914) και The Fuel of Life (1917), με πρωταγωνίστρια την Belle Bennett. O Wallace διδάξε επίσης αποκρυφισμό.

Μετά τον Mεγάλο Πόλεμο, έχτισε μια μικρή καλύβα στο δάσος, κοντά στο Kάρμελ της Καλιφόρνιας, και τη χρησιμοποίησε ως εργαστήριο πειραματισμού με την τηλεπάθεια, την οποία την ανέφερε ως «διανοητικό ραδιόφωνο» (mental radio). Έκανε εκατοντάδες σχέδια, χάρτες, διαγράμματα και κείμενα, προσπαθώντας να απαντήσει σε αποκρυφιστικά ερωτήματα, συμπεριλαμβανομένης της μετενσάρκωσης, της επικοινωνίας με ανεπτυγμένες μορφές ζωής από άλλους πλανήτες, και την επαφή με τα πνεύματα των αποθαμένων.

Έγραψε σχετικά με τα σημάδια των νεκρών, για τους αρχαίους Έλληνες –λάτρης του Πυθαγόρα–, τους αρχαίους Αιγύπτιους, τους Βίκινγκς και τους Άτλαντες, και εικονογράφησε σκηνές εξωγήινης καθημερινότητας, κυρίως από το αστρικό σμήνος των Πλειάδων.

O ερημίτης Wallace πέθανε στις 12 Αυγούστου του 1954, στο Μπέρκλεϊ της Καλιφόρνιας. Τα έργα του ανακτήθηκαν από τους δικούς του μετά το θάνατό του, όταν βρέθηκαν στην ξύλινη καλύβα του δάσους. Kάποια από αυτά έγιναν ευρύτερα γνωστά μέσα από το βιβλίο The End is Near! – Visions of Apocalypse – Millennium and Utopia (Nοέμβριος 1998).

H καλλιτεχνική προσέγγιση στην αποκάλυψη των συμπαντικών μυστηρίων, έχει επιστημονικό υπόβαθρο. Tα γραφήματα και διαγράμματα που έκανε φαίνεται πως αντιπροσωπεύουν κάποιο είδος προσωπικής επιστημονικής έρευνας, γι αυτό και σε όλο το έργο του υπάρχουν ανεξήγητες αλγοριθμικές κρυπτογραφήσεις.  Στα έργα του ενσωματώνονται θέσεις για το σύμπαν, το ανθρώπινο σώμα και την πιθανότητα ύπαρξης άλλων διαστάσεων.

Δύο χρόνια πριν τον θάνατό του ο Wallace αποκάλυψε πως του έκλεψαν σχέδια δύο μηχανών που είχε εφεύρει. Mε τον όρο «σχέδια» ανέφερε πως μιλούσε για ολοκληρωμένα έγγραφα με πλήρη πε­ρι­γρα­φή των λειτουργιών τους, μαζί με τις απαραίτητες κατασκευαστικές ε­πε­ξη­γή­σεις, που όμως δεν δοκιμάστηκαν ποτέ και δεν γνωρίζουμε την αποτελεσματικότητά τους.
 


Tο παραπάνω κείμενο βασίζεται στο βιβλίο The End is Near! (σσ. 122-129) ενώ οι φωτογραφίες προήλθαν από την αγγλόφωνη ιστοσελίδα sciartmag.blogspot.gr

Μοιραστείτε το