Βωλάξ, Τήνος. Τόπος όμορφος και ζωντανός. Χωριό αγαπημένο. Μέρος που θέλουμε να προστατέψουμε και να αναδείξουμε πιο πολύ από ποτέ! Εκτιμούμε όλα όσα μας προσφέρει μέσα απ' την ιστορία και την κουλτούρα του, μέσα από την αξεπέραστη φύση και τις αξίες των ανθρώπων του...
Ακολουθήστε μας!

Πριν από τη τηλεόραση υπήρχε η απλή διήγηση. Οι ακροατές κάθονταν γύρω από τον αφηγητή και άκουγαν με ενθουσιασμό τα κατορθώματα των μοναδικών φανταστικών ηρώων. Εφόσον υπήρχε μόνο διήγηση, δεν μπορούσαν να δουν τα γεγονότα, αλλά δεν υπήρχε η ανάγκη να τα δουν: ο διάλογος, η αφήγηση, ακόμη και κάποια φυσικά «ηχητικά εφέ» περιέγραφαν τη δράση, η οποία, μέσα από τη φαντασία των ακροατών, εκφραζόταν σε σκηνές που μπορούσαν να «δουν», να «βιώσουν» και να μνημονεύσουν.

Tο παιχνίδι αυτό είναι σε μεγάλο βαθμό σαν τις παλιές αφηγήσεις (αυτές που κάναμε στο Άπλωμα ή το παπαδικό), εάν εξαιρέσουμε μια πολύ σημαντική λεπτομέρεια: προωθεί την αλληλεπίδραση! Oι συμμετέχοντες δεν είναι παθητικοί παρατηρητές αλλά κινούνται μέσα στα πλαίσια δομής της «ιστορίας».

O GameMaster αναλαμβάνει την αφήγηση και ένα τμήμα του διαλόγου, αλλά οι παίκτες δεν κάθονται απλά φανταζόμενοι τα γεγονότα, αντιθέτως, συμμετέχουν πραγματικά. Διαβάζουν τα συστατικά του σεναρίου, παίρνουν στοιχεία, μαζεύουν γράμματα και αποδείξεις, σκέφτονται, υπολογίζουν, τεκμηριώνουν. Tο σύστημα κανόνων έχει μια συνέπεια, ενώ ο ίδιος ο παίκτης αποφασίζει για τις ενέργειές του, βασισμένος στις εκάστοτε επιλογές του παιχνιδιού χωρίς να παραγνωρίζει την δική του προσωπικότητα.

O GameMaster έχει πλάσει μια ιστορία στην οποία οι παίκτες καλούνται να παίξουν. Παρακολουθεί τις ενέργειες των παικτών στο πλαίσιο της ιστορίας, τις σημειώνει, απαντά σε αυτές και δίνει καινούργια στοιχεία για να προχωρήσουν οι παίκτες στο παιχνίδι ή υπενθυμίζει κάποια από το παρελθόν που έχουν ξεχαστεί ή δεν έχουν προσεχτεί όσο θα έπρεπε.

Tο παιχνίδι θυμίζει πλέον τα παιχνίδια ρόλων για υπολογιστές, που εμπεριέχουν περιβάλλοντα και μηχανισμούς παιχνιδιών. (του τύπου: κάποιος μπαίνει σε ένα δωμάτιο και ψάχνει να πάρει τα απαραίτηταστοιχεία που βρίσκονται σε αυτό, ή, θέλει να ανοίξει την διπλανή πόρτα. Xρειάζεται να λύσει κάποιο γρίφο για να περάσει στο διπλανό δωμάτιο και να συνεχίσει να μαζεύει στοιχεία... κ.ο.κ.)

Σε αυτή τη φάση του παιχνιδιού, το κυνήγι του θησαυρού δεν γίνεται στο χωριό –ακόμη τουλάχιστον–, γι αυτό και τα στοιχεία που κατά καιρούς δίνονται φαίνονται πολλά. Aυτό γίνεται για να γίνει περισσότερο ρεαλιστικός ο κόσμος της περιπέτειας στην οποία βρισκόμαστε.

Tο παιχνίδι αυτό δεν έχει χαμένους παρά μόνο νικητές!

Μοιραστείτε το