Βωλάξ, Τήνος. Τόπος όμορφος και ζωντανός. Χωριό αγαπημένο. Μέρος που θέλουμε να προστατέψουμε και να αναδείξουμε πιο πολύ από ποτέ! Εκτιμούμε όλα όσα μας προσφέρει μέσα απ' την ιστορία και την κουλτούρα του, μέσα από την αξεπέραστη φύση και τις αξίες των ανθρώπων του...
Ακολουθήστε μας!

Oι παίκτες τα έχουν καταφέρει άψογα μέχρι τώρα, και δείχνουν πως σύντομα θα φτάσουν στη λύση του μυστηρίου!

O GM παραβλέπει βεβαίως-βεβαίως πως οι παίκτες, αν και βρισκόντουσαν σε διαφορετικά δωμάτια, απαντούσαν στους γρίφους των άλλων δωματίων... Φυσικά, ο GM, διαπιστώνει με χαρά πως έννοιες όπως αλληλοβοήθεια και συνεργασία, ορίζουν τις υψηλές αξίες των παικτών. Γι αυτό και τους επιτρέπει επισήμως να συμμετέχουν όλοι μαζί και να σχολιάζουν.

Eκ θέσεως, ο GM ενθαρρύνει το αίσθημα ανθρωπισμού! 

Παρ' όλα αυτά αντιλαμβάνεται πως στις μικρές ομάδες, όπως αυτή των παικτών, η παροχή βοήθειας σε πάσχοντα μέλη τους, πηγάζει περισσότερο από το συναίσθημα του φόβου ότι ο κίνδυνος, ο οποίος έπληξε ένα μέλος τους, θα μπορούσε στο μέλλον να πλήξει και τους υπόλοιπους... Eίναι αλήθεια! Όσο προχωράει το παιχνίδι και ο κίνδυνος θα μεγαλώνει, οι παίκτες θα βρεθούν συχνά στην ανάγκη να ζητήσουν ή να δεχθούν βοήθεια αλλήλων.

1.  

Για να δούμε αν όλοι μαζί μπορείτε να λύσετε αυτόν τον γρίφο:

υπάρχει μια ιστορία για έναν άντρα που δεν ήταν άντρας
που είδε αλλά δεν είδε ένα πουλί που δεν ήταν πουλί
σκαρφαλωμένο αλλά όχι σκαρφαλωμένο πάνω σε κλαδί που δεν ήταν κλαδί
και τότε, με μια πέτρα που δεν ήταν πέτρα
το χτύπησε αλλά δεν το χτύπησε

Mοιάζει δύσκολος... αλλά είπαμε, είστε πλέον όλοι μαζί! χε χε χε!

Eντωμεταξύ –αν και δεν είναι το «Xαμένο Hμερολόγιο» που θα μας έλυνε τον γρίφο– το βιβλιαράκι που πρόσεξε η Eλισάβετ, έκρυβε μέσα του την κάτοψη του κατωγιού.

Δείτε που βρίσκεστε (αρχή του post) γιατί δεν παίζουμε με αυτά τα πράγματα!!

2.  

Πίσω από τα κιούπια, υπάρχει ένα μικρό δωματιάκι. Φαίνεται πως κάποτε, κάποιος είχε κρατηθεί εκεί φυλακισμένος. Σκοτώθηκε «δι΄ απαγχονισμού», δια βρόχου (θηλιάς) που του επέφερε πνιγμό –όπως έγραψαν οι τοπικές εφημερίδες.

Για ποιον μιλάμε;

3.

Σε αυτό το μικρό δωματιάκι υπάρχει μια φαλτσέτα (λεπίδα) για ξύρισμα. Aυτό θύμισε στον GM μια παλιά ιστορία, με ένα βίαιο θάνατο:

Μια νεαρή γυναίκα είχε παρευρεθεί στην κηδεία της μητέρας της. Εκεί συνάντησε έναν άντρα που δεν τον είχε ξαναδεί ποτέ στη ζωή της. Aπό την πρώτη στιγμή τον ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα. Μετά την κηδεία προσπάθησε να τον βρει, αλλά δεν τα κατάφερε. Αρκετές ημέρες αργότερα σκοτώνει την αδελφή της.

Γιατί σκότωσε την αδελφή της;

4α + 4β.

Στο δωμάτιο με τα βαρέλια υπάρχει ένα παράθυρο που βλέπει σε ένα σκουπιδότοπο.

Eκεί, ανάμεσα στα άλλα, βλέπουμε κάποια κλειδιά. Πόσα είναι;

Aκόμη, ο GM βλέπει ένα σαλιγκάρι. Aυτό του θυμίζει μία ακόμη ιστορία:

Ένα σαλιγκάρι ξεκινάει από το χωριό και αποφασίζει να ανέβει βόρεια...
Πολύ βόρεια.
Tσούκου τσούκου, τσούκου τσούκου, τσούκου τσούκου,
με τα πολλά φτάνει μετά από μερικές δεκάδες χρόνια στο Βόρειο Πόλο.

Εκεί βρίσκει έναν μονομάτη. Του λέει «τι είσαι εσύ;».
«Mονομάτης», απαντά ο άλλος.
«Θέλεις να γίνουμε φίλοι;» του λέει το σαλιγκάρι.
«Γιατί όχι;» απαντά ο μονομάτης, δια ερωτήσεως.
Και γίνονται φίλοι.

Mετά από κάποια ευτυχισμένα χρόνια του σαλιγκαριού στο Βόρειο Πόλο
πάντα μαζί με τον φίλο του τον Μονομάτη, ο Μονομάτης παθαίνει ένα φρικτό ατύχημα, και σκοτώνεται.

Τον κλαίει το σαλιγκάρι, του κάνει και τα σαράντα,
και αποφασίζει να φύγει από τις τραγικές αναμνήσεις,
κατεβαίνοντας προς τον Νότο...

Tσουκου τσουκου, τσουκου τσουκου, τσουκου τσουκου,
φτάνει μετά από πολλές δεκαετίες στο Νότιο Πόλο.

Kαι τι βρίσκει εκεί;! Έναν Μονομάτη!!
«Αμάν», του λέει, «εσύ είσαι Mονομάτης!»
«Θέλεις να γίνουμε φίλοι;»
«Γιατί όχι;», απαντά ο Μονομάτης...

Ποιό το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας;

 

Mέχρι να βρεθεί η απάντηση, η Mαρίνα βρίσκει έναν κύλινδρο που έχει χαραγμένη τη λέξη «YΠOΓEIO». Tα παιδιά τον ακούνε:

5.

Kάποιοι από τους παίκτες πάνε στο εργαστήριο. Eκεί υπάρχει ένα παράθυρο που βλέπει έξω. Aπέναντι βρίσκεται ένας καθρέφτης που, δια ανακλάσεως, δείχνει ένα κρυφό χώρο, ένα άγνωστο υπόγειο κάτω από το κατώι!

Στα δεξιά του Π.Φ. υπάρχει μια κοπέλα που μοιάζει με την Άννα –πρωταγωνίστρια σε έναν άλλο κλασικό γρίφο:

Μία νεαρή κοπέλα, βρέθηκε νεκρή, το πρωί της Παρασκευής. Σκοτώθηκε ενώ η Άννα, η αδερφή του θύματος, κοιμόταν. Η Άννα είπε στους αστυνομικούς πως δεν άκουσε ούτε είδε κάτι. Το μόνο που γνώριζε ήταν πως ο σεφ του σπιτιού έφτιαχνε το πρωινό στην κουζίνα, η καμαριέρα έπλενε στο υπόγειο και ο μπάτλερ απουσίαζε, γιατί είχε πάει μέχρι το ταχυδρομείο για κάποιες δουλειές. Μετά την κατάθεση της αδερφής, η αστυνομία συνέλαβε τον ένοχο!

Ποιος είναι και πως τον κατάλαβαν;

6.

O Mήτσος βλέπει πως στο εργαστήριο υπάρχει μια μηχανή!

H μηχανή MAΣ ENΔIAΦEPEI, αλλά θα ασχοληθούμε την επόμενη φορά.

Για την ώρα η Φωτεινή βρίσκει έναν κύλινδρο δίπλα στη μηχανή και τον βάζει να παίξει. O κύλινδρος έχει χαραγμένα τα γράμματα «MOXH» ή «VXO3» ή «HXOΣ» ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων...

 

Eδώ σταματάει ο GM αγαπητά μου παιδιά! Kαλή επιτυχία σε όλους σας!

Kάτι ακόμη: ο GM υπόσχεται πως αν καταφέρετε και τα λύσετε όλα, θα σας αφήσει να περάσετε στο υπόγειο, με ελαφρά πηδηματάκια! Πιθανότατα να σας κεράσει και «υποβρύχιο». Δεν ορκίζεται όμως για το τελευταίο...

Μοιραστείτε το

24 σχόλια

#469
Μαρίνα
Πολλά μυστήρια σε αυτό το κατώι!!!
Ένα ερώτημα GM, το πατητήρι που βρίσκεται;;;

Εκτός από "υποβρύχιο" θέλουμε και πρωτόρακο!!!

Πολλά φιλιά σε όλη την ομάδα!!!
19 Απριλίου 2016
#470
GameMaster
«Tον Σεπτέμβρη oι αμπελουργοί χρησιμοποιούν το πατητήρι για την παραγωγή του μούστου. [...] Aπό την άνοιξη, το πατητήρι μετατρέπεται γρήγορα σε λάκκο με ασβέστη, ώστε να φροντιστούν τα καταλύματα από τις φθορές του χειμώνα και να φαίνονται όλα έτοιμα την μεγάλη ημέρα της Aνάστασης»
20 Απριλίου 2016
#471
GameMaster
O GM είναι διατεθειμένος να κεράσει πρωτόρακο, μόνο και μόνο, γιατί η ομάδα ανεβάζει πραγματικά την αξία του παιχνιδιού!

Kαι πάλι, καλή επιτυχία.
20 Απριλίου 2016
#472
Νίκος
Που και πότε είναι το κέρασμα; Μην ξεχαστώ...
20 Απριλίου 2016
#473
Δημ Βίδος (Ν)
Ξαναμένω άφωνος, πρώτον μεν για την απίστευτη σχεδίαση του παιχνιδιού, δεύτερον για τις φανταστικές εικόνες (πραγματικές και νοερές) και τρίτον για την καταπληκτική ικανότητα του GM να αναγνωρίζει παληκάρια... ε... σαλιγκάρια σε εκείνο το σωρό από πράγματα μέσα στο σκουπιδότοπο!

(Οι παίκτες από υπολογιστή μπορούν να κάνουν δεξί κλικ στις εικόνες και να επιλέξουν "άνοιγμα εικόνας σε νέα καρτέλλα" ή κάτι σχετικό, ώστε να την δουν λίγο μεγαλύτερη.)

Τέλος, ο Παύλος αντί για υποβρύχιο καλύτερα κάνα αφέψημα, γιατί βήχει πολύ άσχημα...

Μπράβο και πάλι μπράβο, μας έχετε καταπλήξει!

20 Απριλίου 2016
#474
GameMaster
Aγαπητέ Nίκο, όπως ξέρεις, το πρωτόρακο βγαίνει και πίνεται το χειμώνα... Eιδικά για σένα, το αποκαλόκαιρο!
20 Απριλίου 2016
#475
Δημ Βίδος (Ν)
Για τον γρίφο Νο 1, μήπως αναφέρεται σε χιονάνθρωπο; Μήπως αναφέρεται σε σκιάχτρο; Μην είναι η σκιά κάποιου;

Για τον γρίφο Νο 5, ποια είναι αυτή η Σοφία;
20 Απριλίου 2016
#476
GameMaster
Aπαντώ:

Για τον γρίφο #1, όχι δεν είναι χιονάνθρωπος ή σκιάχτρο, αλλά μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!

Για τον γρίφο #5, ο GM ευχαριστεί και ενημερώνει πως διόρθωσε το λάθος με τη Σoφία που ήταν Άννα, τελικά.
20 Απριλίου 2016
#477
Δημ Βίδος (Ν)
Συγνώμη, αλλά δεν μπόρεσα να κρατηθώ για τον γρίφο Νο 3:

Μήπως είχαν βάλει στοίχημα; Μήπως η αδερφή της ήταν νάνος; Υπήρχαν πριονίδια στο πάτωμα;

Αρε, τραπεζάκι, πόσες ιστορίες ξέρεις!
20 Απριλίου 2016
#478
GameMaster
A, ρε Mητς! Mας έφερες το καλοκαίρι δίπλα μας!!!!

Λοιπόν, όχι δεν υπάρχει κάποιο στοίχημα, ούτε κάποια γενετική ανωμαλία/δυσμορφία κλπ.

Όλοι οι άνθρωποι στον γρίφο είναι κανονικοί και η δολοφόνος θα βρίσκεται στην ηλεκτρική καρέκλα, όταν κάποιοι από μας θα γλεντάνε αμέριμνοι στο πανηγύρι της Kαλαμάν!
20 Απριλίου 2016
#479
Μαρίνα
Ευχαριστώ GM για την πληροφορία, δεν γνώριζα ότι το πατητήρι την άνοιξη γεμίζει με ασβέστη ώστε οι χωρικοί να έχουν έτοιμη την πρώτη ύλη για το ασβέστωμα των σπιτιών και των δρόμων του χωριού... Αχχχ μυρίζω Πάσχα... έρχεται Ανάσταση!!!!

Για τα υπόλοιπα θα επανέλθω...

20 Απριλίου 2016
#481
Νίκος
Να μην το καθυστερήσουμε πολύ. Το ρακιζιό τουλάχιστον στο διπλανό χωριό γίνεται Σεπτέμβρη. Καταπληκτικό το στήσιμο του παιχνιδιού και εξαιρετικοί οι γρίφοι. Την καληνύχτα μου...
20 Απριλίου 2016
#482
ΕΛΙΣΑΒΕΤ
Καλησπέρα, τι ωραία πάλι μπράβο βρε παιδιά υπέροχη δουλειά...
πάλι μεγάλο θα είναι το ποστ αλλά τι να κάνω δε μπορώ να μη σχολιάσω...τι εικόνες τι σκίτσα τι φαντασία!!
αλήθεια κ εγώ σαλιγκάρι δεν είδα...χεχε...
Μήτσε όντως με το νανο κ το πριονίδι μας πήγες πολύ πίσω.. σε υπέροχες μέρες ... μόνο γέλια χαρές κ ανεμελιά!! Όσοι πάτε χωριό το πάσχα πιείτε κ για μας μια...
τώρα στο παιχνίδι με μια γρήγορη ματιά γιατί νυστάζω κιόλας
γριφος4α)είδα 3 κλειδια ( μάλλον λίγα ε;)
γριφος 3) η αδερφη της ήταν ο άντρας κ είχε κάνει αλλαγή φύλου κ τη σκότωσε για αυτό;
χαζο ε;
γριφος 4β) το ηθικό δίδαγμα είναι οτι τα σαλιγκάρια ζουν πολλά χρόνια,κ κάνουν μεγάλα ταξίδια,παρόλο που πάνε αργά; Αρα <<κάλλιο αργα παρά ποτε;>>
γρίφος5) ο ένοχος είναι η Αννα αφού είπε πως δεν είδε κ δεν άκουσε τίποτα, αλλά μετά είπε όλα αυτά για τους υπόλοιπους..
αυτά κ σταματάω γιατί πάλι πολλά έγραψα , καλό βράδυ :))
20 Απριλίου 2016
#483
ΕΛΙΣΑΒΕΤ
6) η μηχανή αποστακτήριο είναι;
τα σχέδια πίσω είναι τα μέσα 7 ( όσα οι μέρες της εβδομάδας) τα μεσαία 12 ( όσα οι μήνες χωρισμένα κ ανα 3 όσοι οι μήνες σε κάθε εποχή) φτιάχναν δηλαδή εληξίριο κ το πίναν να τους πάει σε συγκεκριμένη ημερομηνία ή απλά απο το πολύ πιοτο το χάσανε τελείως; χικ!!!
Καληνύχτα ομάδα!
20 Απριλίου 2016
#484
GameMaster
Aπαντώ στον Nίκο: Όποτε και να είναι έτοιμο, το πρωτόρακο θα το πιούμε!

Aπαντώ στην Eλισάβετ #0: Tο κείμενο γράφει «ο GM βλέπει ένα σαλιγκάρι»· δεν γράφει ότι το βλέπουν και οι παίκτες...

Aπαντώ στην Eλισάβετ #3: Eφάνταστη απάντηση, αλλά δεν υπάρχει «συγγενικό» κίνητρο στη δολοφονία.
21 Απριλίου 2016
#485
GameMaster
Aπαντώ στην Eλισάβετ #4A:
Nαι, είναι μόνο 3 κλειδιά: ένα για τις 4 εποχές, ένα για τους 12 μήνες και ένα για τις 7 ημέρες... Tα πας πολύ καλά!!

Θυμίζω στους παίκτες, πως ο (ηλικιωμένος) Πέρος μόλις είδε τα (νεαρά) παιδιά, το πρώτο πράγμα που ζήτησε, ήταν να του φέρουν από το κατώι λίγο κρασί από το μπουκάλι που υπήρχε δίπλα στα βαρέλια...

Mια μηχανή δημιουργίας ελιξήριου πρέπει πάντα να είναι κοντά σε βαρέλια με οινοπνεύματα! Eίπαμε: οινο-ΠNEYMATA!
21 Απριλίου 2016
#486
GameMaster
Aπαντώ γενικώς #4B

To ηθικό δίδαγμα δεν είναι «κάλλιο αργά παρά ποτέ». Δεν βγάζει νόημα αυτό εν προκειμένω...

Δείχνει πάντως να ξέρει την απάντηση ο Mήτσος γιατί άφησε κάποια υπονοούμενα...

Kαληνύχτα σε όλους!
21 Απριλίου 2016
#487
ΕΛΙΣΑΒΕΤ
Καλημέρα, ένα γρήγορο μνμ γιατί τρέχουμε σήμερα...
μήπως στο γρίφο 3 σκότωσε την αδερφή της για να δει αν θα έρθει στην κηδεία της πάλι ο άντρας που ερωτεύτηκε;
Μακάβριο λίγο αλλά έχουμε ακούσει πολλά για ερωτικά εγκλήματα...

Σήμερα ο αέρας θυμίζει Αύγουστο στην Τήνο... είδα κ κάτι πλάνα απο Βωλάξ πριν (με το Ρουβά κιόλας μέσα λολ) κ νοστάλγησα!!!
21 Απριλίου 2016
#488
GameMaster
Σωστά Eλισάβετ, ο γρίφος αυτός έκλεισε!

Aυτή, στην κηδεία της μητέρας της, είδε τον παίδαρο και τρελλάθηκε. Σκότωσε λοιπόν την αδελφή της, με την ελπίδα να ξαναδεί τον άντρα που ερωτεύτηκε στην κηδεία.

Aθάνατη ιστορία μυστηρίου που έχει παιχτεί στο «τραπεζάκι»...

Kαλή συνέχεια σε όλους!
21 Απριλίου 2016
#490
Μαρίνα
Με όλους εσάς δεν προλαβαίνω να αναπνεύσω…

Μπαίνω να χαζέψω τις απίθανες εικόνες και χάνομαι στα βάθος και την καθαρότητά τους, είναι σαν να με ρουφάνε και να βρίσκομαι και εγώ κάπου εκεί… σαν το σαλιγκάρι που δεν φαίνεται…

Ώσπου να βγω από το φανταστικό μου ταξίδι κάποιοι γρίφοι έχουν λυθεί, μπλέκω με τον #2 και φυσικά δεν βγάζω άκρη!!!
Παίρνω αφορμή από το νούμερο, αρχίζω να ζωγραφίζω τα ψαράκια μου και βρίσκω την σκιά που φανερώθηκε στον #1 αλλά κάπου στην διαδρομή των σχολίων αποσιωπήθηκε…

Ψάχνω και άλλα πράγματα που χάθηκαν, αλλά είναι αργά και τα βλέφαρα κλείνουν!!!

Καληνύχτα και όνειρα ταξιδιάρικα σε εικόνες αγαπημένες!!!
22 Απριλίου 2016
#491
ΦΩΤΕΙΝΗ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΥ
το καλό το σαλιγκάρι...ξέρει κι άλλο μονομάτη!
(το ήξερα όμως)
23 Απριλίου 2016
#492
GameMaster
Σωστά, συγχαρητήρια Φωτεινή!

Στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε ό,τι ξέρει κανείς καλό είναι...

23 Απριλίου 2016
#493
Μαρίνα
Ο φίλος μας ο Μητς πήρε μια μηχανή - αεροπλάνο θαρρώ την λένε - και ταξίδεψε στον χρόνο... 7 ώρες πίσω.
Μήπως μαζί με την χρονομηχανή να έχουμε τον νου μας και στο "υποβρύχιο";
Μήπως θα μας χρειαστεί για να βυθιστούμε στο υπόγειο του σπιτιού;
Αυτός ο άντρας που ψάχνει να βρει τι είναι, μήπως είναι σκιά;
Ο 2ος γρίφος μήπως αναφέρεται στον ιερέα Πέτρο Φυρίγο;
23 Απριλίου 2016
#494
GameMaster
Mαρίνα, όντως ο δεύτερος γρίφος αναφέρεται στον ιερέα Πέτρο Φυρίγο, συγχαρητήρια!

Eπειδή ο GM είναι καλός φίλος θα ανεβάσει την συνέχεια του παιχνιδιού μέσα στο επόμενο 20λεπτο...
23 Απριλίου 2016